Tuesday, April 26, 2022

26th Apr. Birthday Dumpling Again また誕生日餃子だぞ

Birthday Dumpling Again

26日 また誕生日餃子だぞ

 

 


I payed a fixed property tax online.

  固定資産税をネット(Paypay)で払いました。樂です。

 

 

 



















Since it was cloudy, I dried clothes inside while Ichina was sleeping.

  Tina姫が眠っている間、曇っていたので、室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

When I was watering plants, the sun appeared so

  植物に水をあげている時、太陽が出てきたので、

 

 

 

I moved washing to a balcony.

  バルコニーに洗濯物を移動しました。

 

 

 

Kaito changes his clothes and Ichina sits on a floor by themselves.

  Kaitoマンは一人で着替えをして、Tina姫は一人で座ります。

 

 

 

After breakfast, Kaito went to nursery school and Ichina practiced drinking water.

  朝食の後、Kaitoマンは保育園に行き、Tina姫は水を飲む練習をしました。

 

 

 

My students experienced woorwork class.

  木工班を体験しました。

 

 

 

I called to the association of real estate and got the information about two-year guarantee of a law in advance. I have to consult with vendor about payment of leaking.

  宅建協会に電話して、事前に不動産の2年間の契約不適合なんちゃらという法律について予め情報を得ました。雨漏りの費用について話合いを持たねばなりません。

 

 

 

On the way back, I visited the restaurant then ate Birthday Dumpling again.

  帰りにまた餃子食堂で誕生日餃子を食べました。24個は結構量が多いです。

 

 

 

Ichina drank water with smiling then

  Tina姫はニコニコで水を飲んで

 

 

 

watched Tamami brushing Kaitos teeth.

  TamamiさんがKaitoマンの歯磨きをしているのを見ました。

No comments:

Post a Comment