Thursday, April 14, 2022

14th Apr. Ichina’s movie Picture drawn by Kaito Tina姫の動画・Kaitoマンの絵だぞ

Ichinas movie, Picture drawn by Kaito

4月14日 Tina姫の動画・Kaitoマンの絵だぞ

 


 

I dried clothes inside because it was raining.

  雨が降っていたので、室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina and Kaito were lying down on their beds.

  Tina姫とKaitoマンはベッドに転がっていました。

 

 

 

Although it was raining, these cherry blossoms on the way to school were beautiful.

  雨が降っていましたが、道中の桜はキレイでした。

 

 

 

 

Tamami sent me Ichinas photos, her movie,

  TamamiさんはTina姫の写真と動画と

1649912185282 14 Apr. 2022 Ichina

https://youtube.com/shorts/PhaAY3GJvLs

 

 

 

Kaitos photo and the photo of this picture. Maybe this is Anpanman.

  Kaitoマンの写真と、この絵の写真を送ってくれました。たぶんアンパンマンです(笑)

 

 

 

Kaito made hollow on his cheeks when I said Ichina and Kaito have the same chubby cheeks.

  Tina姫とKaitoマンは同じぽちゃぽちゃほっぺ」と言った時、Kaitoマンはほっぺを凹ませました。

No comments:

Post a Comment