Thursday, April 21, 2022

21st Apr. Gift from Osaka 大阪からの荷物だぞ

Gift from Osaka

21日 大阪からの荷物だぞ



 

I dried clothes outside then

  洗濯物を外に干して、




 

sprayed week-killer at our yard.

  庭に除草剤をまきました。




 

Ichina was sleeping and Kaito was watching tablet PC with shaking a pedometer.

  Tina姫は眠っていて、Kaitoマンは歩数計をフリフリしながらタブレットを見ていました。




 

After breakfast, Kaito went to nursery school then 

  朝食の後、Kaitoマンは保育園に行き、




 

Ichina and Tamami visited grandparents house.
Tina姫とTamamiさんはじいじばあばの家に行きました。




My students experienced gardening class.

  生徒たちは園芸班を体験しました。




Ichina and Kaito played together on the sofa.

  Tina姫とKaitoマンはソファの上で遊びました。

 

 


We received gifts from grandparents in Osaka. They were pleased.

  大阪のじいじばあばから荷物を受けとりました。大喜びでした。

No comments:

Post a Comment