Tuesday, April 12, 2022

12th Apr. Kaito's Boom Kaitoマンのブームだぞ

Kaito's Boom

12日 Kaitoマンのブームだぞ

 

 

 

 

I dried clothes outside in the early morning.

  早朝、洗濯物を外に干しました。

 

 

 

I watered our plants.

  植物に水をあげました。

 

 

 

On the way to my classroom, I saw a lot of beautiful cherry blossoms. Everytime I stop, I cannot help taking photos.

  教室までの道のりでたくさんキレイな桜を見ました。止まるたびに写真を撮らずにはいられません。

 

 

 

After breakfast, Ichina, Kaito and Tamami also saw beautiful cherry blossoms then

  朝食の後、Tina姫、Kaitoマン、Tamamiさんもキレイな桜を見て、

 

 

 

Tamami sent me its photos.

  Tamamiさんが写真を送ってくれました。

 

 

 

At school, we played mallet golf with flower viewing.

  学校で花見をしながらマレットゴルフをしました。

 

 

 

Kaito is absorbed in this toy at nursery school now.

  Kaitoマンは保育園で今このおもちゃに夢中です。

 

 

 

I played together with my children until they went to bed.

  眠るまで子ども達と遊びました。

No comments:

Post a Comment