Tuesday, April 19, 2022

19th Apr. Estimate for a leak 見積書だぞ

Estimate for a leak

19日 見積書だぞ

 

 


I dried clothes inside in the early morning.

  早朝室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

I received the estimate and it costs about US$2,500 to repair the leak thoguht the seller of our house pay it.

  見積もりを受け取りました。売り主が負担しますが、雨漏りの修理に25万円かかります。

 

 

 

I couldnt play with Ichina before I left home because she was sleeping.

  Tina姫は眠っていたので、出勤前に遊べませんでした。

 

 

 

My classroom students experienced clay class.

  生徒たちは粘土班を体験しました。

 

 

 

We enjoyed P.E in the afternoon.

  午後は体育を楽しみました。

 

 

 

Kaito looks after Ichina very well.

  KaitoマンはTina姫の面倒をよくみてくれます。

No comments:

Post a Comment