Sunday, April 3, 2022

3rd Apr. Go-Cart, Stinkbug ゴーカート・カメムシだぞ

Go-Cart, Stinkbug

日 ゴーカート・カメムシだぞ

 

 


I jogged along the disaster course. Skunk cabbages are at their best now.

  災害コース沿いに走りました。水芭蕉が見ごろです。

 

 

 

At last, they repaired the bridge damaged in August last year.

  ようやく去年の8月にダメージを受けた橋が直りました。

 

 

 

I went and took a look at Osakada Park. They are doing repair work since last October and have almost finished it. I decided to visit here again to ride on Go-Cart together with Kaito.

  小坂田公園に下見に行きました。去年10月から改修工事をしていますが、ほぼ終わりました。ゴーカートに乗りにKaitoマンと来ようと決めました。

 

 

 

Ichina left for her grandparents house with Tamami.

  Tina姫はTamamiさんとじいじばあばの家に行きました。

 

 

 

I cleaned our yard,

  庭をきれいにして、

 

 

 

visited Osakada Park then took a Go-Cart. Kaito hasnt driven Go-Cart for 6 months but he did it well.

  小坂田公園に行って、ゴーカートに乗りました。Kaitoマンは半年ぶりの運転でしたが上手にできました。

 GOPR0141 3 Apr. 2022 Osakada Park, Go-Cart


https://youtu.be/2q7fQwnvLZU

 

 


Since it began to rain, we moved to the nature museum. Kaito tried the quiz of insects.

  雨が降り始めたので自然博物館に移動しました。Kaitoマンは昆虫クイズに挑戦しました。

 

 

 

The reward of the quiz was a toy stinkbug. Oh...its not rare, Kaito wanted a beetle.

  クイズのご褒美は・・・カメムシでした。珍しくもなんともない・・・Kaitoマンはカブトムシが欲しかったのです。

 

 

 

After that we had lunch in our car,

  それから車内で昼食を食べ、

 

 

 

put a gas,

  ガソリンを入れて、

 

 

 

moved to grandparents house.

  じいじばあばの家に行きました。

 

 

 

I had my hair cut.

  散髪しました。

 

 

 

Ichina likes to watch tablet PC beside Kaito and

  Tina姫はKaitoマン兄さんの横でタブレットを見ることと、

 

 

 

likes to play with Kaito.

  一緒に遊ぶことが好きです。

No comments:

Post a Comment