Monday, April 4, 2022

4th Apr. Pedometer Headband 歩数計鉢巻きだぞ

Pedometer Headband

日 歩数計鉢巻きだぞ

 

 

 

 


I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

moved to Ichinas bed because she was crying. Kaito always brings a pedometer, he likes counting numbers.

  Tina姫の所へ行きました。泣いていたからです。Kaitoマンはいつも歩数計を持ち歩いています。数を数えるのが好きです。

 

 

 

While I was working at school, Kaito tied a pedometer around his head and

  Torojiro先生が働いている間、Kaitoマンは歩数計を鉢巻きにして、

 

 

 

was coloring a picture.

  ぬりえをしていました。

 

 

 

I forgot that I ordered lunch, and Tamami made lunch box for me as usual. I ate both.

  昼食を注文したのを忘れていました。Tamamiさんはいつも通り弁当を作ってくれました。両方食べました。

 

 

 

After work, I played together with Ichina. She likes a remote-control.

  仕事の後、Tina姫と遊びました。リモコンが好きです。

No comments:

Post a Comment