Wednesday, April 27, 2022

27th Apr. Lot of things and places to play たくさんの遊び道具と場所だぞ

Lot of things and places to play

27日 たくさんの遊び道具と場所だぞ

 

 


Kaito was watching TV and Ichina was lying down on her bed while I was drying clothes.

  洗濯物を干している時、Kaitoマンはテレビを見ていて、Tina姫はベッドでゴロゴロしていました。

 

 

 

Kaito played together with Ichina,

  KaitoマンはTina姫と遊んで、

 

 

 

played at the kids park then went to nursery school.

  キッズパークで遊んで保育園に行きました。

 

 

 

I went for a walk to the cowshed with my students.

  生徒たちと牛小屋まで歩いて行きました。

 

 

 

While Tamami is cooking, Kaito studies byhimself.

  Tamamiさんが料理をしている時、Kaitoマンは自分で勉強します。

 

 

 

When I came back home, Kaito helped me removing dandelions.

  家に帰った時、Kaitoマンはタンポポ退治を手伝ってくれました。ポポンタをやっつけました。

 

 

 

Ichina played with toys. My children have a lot of things and places to play at home.

  Tina姫はおもちゃで遊びました。子ども達は家でたくさん遊び道具と遊び場所があります。

No comments:

Post a Comment