Thursday, March 31, 2022

31st Mar. Ichina is teething 歯が生え始めたぞ

Ichina is teething

31日 歯が生え始めた

 

 

 


I dried clothes when my children were lying on their bed.

  Tina姫とKaitoマンがベッドで寝転がっている時に洗濯物を干しました。

 

 

 

At school, I cup a board then

  学校で木を切って、

 

 

 

braced a shelf with it.

  棚にかませました。

 

 

 

I had lunch in my new classroom.

  新しい教室で昼食を食べました。

 

 

 

We are ready for the next school year.

  次年度の準備ができています。

 

 

 

After work, I played together with Ichina and Kaito.

  仕事の後、Tina姫、Kaitoマンと遊びました。

 

 

 

Ichina was watching Tamami brushing Kaitos teeth. She is teething now, though its difficult to take its photo.

 Tina姫はTamamiさんがKaitoマンの歯を磨いているのを見ていました。写真に撮るのが難しいですがTina姫も歯が生え始めています。 

No comments:

Post a Comment