Monday, April 18, 2022

18th Apr. Bend Backward 反らすぞ

Bend Backward

18日 反らす

 

 


I dried clothes inside while Ichina was sleeping and Kaito was watching tablet PC.

  Tina姫が眠っていて、Kaitoマンがタブレットを見ている間に洗濯物を室内に干しました。

 

 

 

I watered plants.

  植物に水をあげました。

 

 

 

After breakfast, Kaito went to nursery school together with Ichina and Tamami.

  Kaitoマンは朝食後、Tina姫とTamamiさんと一緒に保育園に行きました。

 

 

 

1st grade students are taking work class on trial. Today my group visited handicraft class.

  1年生は作業体験をしています。今日自分のグループは手芸班を廻りました。

 

 

 

I took photos to explain how to clean the hall.

  廊下掃除を説明する為に写真を撮りました。

 

 

 

Ichina bended backward on the floor and

  Tina姫は床で体を反らし、

 

 

 

Kaito did it on the sofa.

  Kaitoマンはソファで体を反らしました。

 

 

 

They are smiling all the time.

  いつもニコニコです。

No comments:

Post a Comment