Tuesday, April 5, 2022

5th Apr. Othello, Remote Control オセロ・リモコンだぞ

Othello, Remote Control

日 オセロ・リモコンだぞ

 

 

 


 

I always hang our washing inside once then move them outside when its fine.

  いつも一旦洗濯物を室内に干して、晴れていれば外に出します。

 

 

 

Ichina and Kaito were watching tablet PC.

  Tina姫とKaitoマンはタブレットを見ていました。

 

 

 

After I left for school, Kaito played with Ichina,

  Torojiro 先生が学校に行った後、KaitoマンはTina姫と遊んで、

 

 

 

started nursery school as the eldest class.

  年長さんとしての保育園をスタートし、

 

 

 

enjoyed othello game with his grandfather.

  じいじとオセロを楽しみました。

 

 

 

I had nothing special at school. I prepared for an entrance ceremony.

  学校では特に変わったことはありませんでした。入学式の準備をしました。

 

 

 

Ichina watched Tamami washing Kaitos teeth.

  Tina姫はTamamiさんがKaitoマンの歯を磨くのを見ました。

 

 

 

After that she played with her favorite remote control.

  それからお気に入りのリモコンで遊びました。

 

 

 

The security camera company Ctronics sent me the new part for exchange. They mean I have to change it without any explanation.

  防犯カメラの会社が交換パーツを送ってきました。これは・・・説明書もなしに、自分で交換しろってことね(笑)

No comments:

Post a Comment