Monday, April 11, 2022

11th Apr. Under Cherry Trees 桜の木の下でだぞ

Under Cherry Trees

11日 桜の木の下でだぞ

 

 


 

I watered cabbages and garlic.

  キャベツとニンニクに水をあげました。

 

 

 

I dried clothes outside.

  外に洗濯物を干しました。

 

 

 

We spent usual morning time.

  いつもの朝の時間を過ごしました。

 

 

 

At last, cherry trees around my school are in full bloom.

  ようやく学校周辺の桜が満開になりました。

 

 

 

Kaito went to nursery school with Tamami and Ichina then took a photo under the cherry tree.

  KaitoマンはTamamiさんTina姫と一緒に保育園に行き、桜の木の下で写真を撮りました。

 

 

 

I took my students outside to see these beautiful cherry blossoms.

  キレイな桜を見るために生徒たちと外に出ました。

 

 

 

We ate the welcome school lunch menu.

  ウェルカムメニューの給食を食べました。

 

 

 

We can enjoy these beautiful cherry blossoms for a while.

  しばらくキレイな桜が楽しめます。

 

 

 

Kaito likes a pedometer and timer.

  Kaitoマンは万歩計とタイマーが好きです。

 

 

 

Ichina likes this toy and bit into it.

  Tina姫はこのおもちゃが好きで、かぶりつきました。

No comments:

Post a Comment