Friday, April 8, 2022

8th Apr. Almost Crawling ほぼハイハイだぞ

Almost Crawling

日 ほぼハイハイだぞ

 

 

 

 


I dried clothes outside.

  外に洗濯物を干しました。

 

 

 

Kaito climbed up to the second floor of Osaka Station.

  Kaitoマンは大阪駅の2階に登りました。

 

 

 

Ichina has almost started crawling.

  Tina姫はほぼハイハイを始めています。後ろには行けるのですが(笑)

 

 

 

I stopped at the railway crossing then saw these snow mountain range and

  踏切で止まって、キレイな雪山と

 

 

 

watched the freight train Blue Thunder. It seems that the pawer electric locomotive of this freight train changed from EF64 to Blue Thunder completely.

  貨物列車のブルーサンダーを見ました。どうやらこの貨物列車の動力車は完全にEF64からブルーサンダーに代わったようです。

 

 

 

We had an opening ceremony today then

  今日は始業式があって、

 

 

 

decided classroom duties.

  クラスの係を決めました。

 

 

 

After school, teachers had a manhunt drill.

  放課後捜索訓練がありました。

 

 

 

Ichina played with a remote-control.

  Tina姫はリモコンで遊びました。

 

 

 

Kaito watched tablet PC.

  Kaitoマンはタブレットを見ました。

 

 

 

Todays photos sent from Tamami.

  Tamamiさんから送ってもらった今日の写真!

No comments:

Post a Comment