Friday, April 22, 2022

22nd Apr. Birthday Dumpling 誕生日餃子だぞ

Birthday Dumpling

22日 誕生日餃子だぞ

 

 


I finished drying clothes before Kaito got up because

  Kaitoマンが起きる前に洗濯物を干し終えました。

 

 

 

I had a school bus duty.

  スクールバス当番だったからです。

 

 

 

Kaito chose the garlic noodles for me.

  KaitoマンはTorojiro先生のためにニンニクラーメンを選んでくれました。

 

 

 

With my students, I went for a walk to Hourinji Temple.

  生徒たちと一緒に宝輪寺へ散歩に行きました。

 

 

 

After school, I chased the school bus then checked whether my student can walk back home safely.

  放課後、スクールバスを追いかけ、生徒が安全に家まで歩いて帰りつけるか確認しました。

 

 

 

On the way back, I visited Gyouza-shokudou restaurant but it had not opend yet so

  帰りに餃子食堂に寄りましたが、まだ開いていないかったので、

 

 

 

I picked Kaito up at his nursery school for the first time this school year, then played together with flying disc at a yard.

  今年度初めてKaitoマンの保育園へお迎えに行き、庭でフリスビーをしました。

 

 

 

After that I watched Kaito studying about money then

  Kaitoマンがお金の勉強をしているのを見て、

 

 

 

visited the restaurant again. In April, my birthday month, I can get 24 steamed dumpling for free when I ordered more than US$9 menu.

  餃子食堂にまた行きました。4月は自分の誕生月で、900円以上の注文で24個の餃子がもらえます。

 

 

 

I always play together with Ichina until she starts taking a bath with Tamami.

  いつもTina姫がTamamiさんとお風呂に入り始めるまで一緒に遊びます。

No comments:

Post a Comment