Sunday, September 26, 2021

26th Sep. Trampoline, Bicycle, Throwing Ball トランポリン・自転車・ボール投げだぞ

Trampoline, Bicycle, Throwing Ball

26日 トランポリン・自転車・ボール投げだぞ

 

 

 

 



It was raining heavily so I decided to walk outside with an umbrella.

  雨が激しく降っていたので傘をさして外を歩くことにしました。

 

 

 

I walked to the school Kaito is supposed to enter in 2 years. On the way I found a small river crab.

  Kaitoマンが2年後に行く学校へ歩きました。途中サワガニを見つけました。

 

 

 

This is the park, we visited before.

  以前訪れた公園です。

New Century YAMANEKO’S DIARY 新世紀 山ネコの日記: 23rd Jul. 3 Miles Walk 5kmのウォーキングだぞ (torojiro2.blogspot.com)

New Century YAMANEKO’S DIARY 新世紀 山ネコの日記: 22nd Jul. Birthday Party 誕生日会だぞ (torojiro2.blogspot.com)

 

 

 

This is the goal, Kaitos school.

  ゴールです。

 

 

 

I visited Arei Shrine to offer our thanks about the birth of Ichina.

  阿礼神社に行って、Tina姫のことをお礼しました。

 

 

 

It was raining all the way.

  道中ずっと雨でした。

 

 

 

I drank coffee.

  コーヒーを飲みました。

 

 

 

Ichina met Anpanman. Maybe she thinks Anpanman looks like her brother Kaito but Ichina looks like 5-year-ago Kaito so we can say Ichina looks like Anpanman.

  Tina姫はアンパンマンに会いました。たぶんTina姫は、アンパンマンは兄Kaitoに似ていると思っています。でもTina姫は5年前のKaitoマンにそっくりです。つまりTina姫はアンパンマンに似ていると言えます。

 

 

 

Ichina watched Kaito jumping on the Anpanman trampoline.

  Tina姫はKaitoマンがアンパンマントランポリンで弾んでいるのを見ました。

 

 

 

After that Kaito watched Anpanman then

  それからKaitoマンはアンパンマンを見て、

 

 

 

harvested bitter melons.

  ゴーヤを収穫しました。

 

 

 

I scattered sawdust at the kids park and flower bed because rain works as a fixing solution.

  キッズパークと花壇に木屑を撒きました。雨が定着液代わりになるからです。

 

 

 

Following that I dried clothes inside.

  それから室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

We practiced throwing and catching ball,

  ボール投げとボール捕りを練習し、

 

 

 

 

riding bicycle then

  自転車乗り練習もして、

 

 

 

 

washed bicycle.

  自転車を洗いました。

 

 

 

 

After that we went shopping.

  その後、買い物に行きました。

 

 

 

 

I put photos in order.

  写真の整理をしました。

No comments:

Post a Comment