Wednesday, September 8, 2021

8th Sep. Toy Block ブロック玩具だぞ

Toy Block

日 ブロック玩具だぞ

 

 

 

 

Todays Ichina photos. She is sleeping well.

  今日のTina姫写真。良く眠っています。

 

 

 

I cleaned our backyard. I have to put swimming pool equipments away.

  裏庭をキレイにしました。プール設備を片付けなければなりません。

 

 

 

Kaito was watching tablet PC together with Ted bear.

  Kaitoマンはテッドくまさんと一緒にタブレットを見ていました。

 

 

 

I dried clothes inside because it would be raining soon today.

  室内に洗濯物を干しました。今日はすぐに雨が降る予報だったからです。

 

 

 

We played at the kids park,

  キッズパークで遊んで、

 

 

 

watched two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車を見て保育園に行きました。

 

 

 

We jogged around school.

  学校周辺を走りました。

 

 

 

We are producing low-dining tables for the sale next month.

  来月の販売のためにチャブ台を作っています。

 

 

 

When I picked Kaito up, he showed me this work of toy block. He is good at creating.

  お迎えに行った時、ブロックで作った作品を見せてくれました。Kaitoマンは創造するのが得意です。

 

 

 

We are eating breakfast and dinner together with Tamamis parents now.

  今、朝食と夕食をTamamiさんの両親と食べています。

No comments:

Post a Comment