Sunday, September 19, 2021

19th Sep. Cleaning Swimming Pool, US$3 Bicycle プール掃除・300円自転車だぞ

Cleaning Swimming Pool, US$3 Bicycle

19日 プール掃除・300円自転車だぞ

 

 

 

 


I jogged along the disaster course.

  災害コースに沿って走りました。

 

 

 

I got the observation deck but it was cloudy.

  展望台に行きましたが、曇りでした。

 

 

 

I passed the Nakasendo Highway.

  旧中山道を通りました。

 

 

 

I watched trains near Midoriko Station.

  みどり湖駅周辺で電車を見ました。

 

 

 

Kaito played at cup and ball.

  Kaitoマンはけん玉をしました。

 

 

 

 

Ichina was sleeping peacefully.

  Tina姫はすやすや眠っていました。

 

 

 

Around 11 AM, we started swimming pool cleaning. First we moved the slide back to the kids park.

  11時頃、プール掃除を始めました。まず滑り台をキッズパークに戻しました。

 

 

 

 

After that we washed tarps. It takes more time.

  それからブルーシートを洗いました。もっと時間がかかりそうです・・・。

 

 

 

 

Following that we visited Matsumoto and bought kerosene. We couldnt go up to the rooftop parking at Ito Yokado as well today.

  それから松本に行って、灯油を買いました。今日もイトーヨーカドーの屋上駐車場には行けませんでした。

 

 

 

 

 

We enjoyed air hockey game,

  エアーホッケーと

GOPR0795 19 Sep. 2021 Ito Yokado Air Hockey Game

https://youtu.be/TYLI6scGOko

 

 

 

 

Pocket monster game,

  ポケモンゲームをして、

GOPR0796 19 Sep. 2021 Ito Yokado Pocket Monster Game

https://youtu.be/_ojxHIvFdC0

 

 

 

 

ate French fries then

  フライドポテトを食べて、

 

 

 

took elevators many times.

  たくさんエレベーターに乗りました。

 

 

 

At Second Street reuse shop, we bought Kaitos bicycle, that doesnt have pedals, for US$3. Very cheep!

  セカンドストリートでKaitoマンの自転車(ペダル無しタイプ)を300円で買いました。安い!!ペダル無しで練習したら早く乗れるようになるという話で、でも練習用の自転車にしかならない物に、7千円~8千円も払うのは・・・と考えていましたが、300円なら!!

 

 

 

 

We visited a post office, Nishigen supermarket and

  郵便局と西源に寄って、

 

 

 

finally we visited my favorite shop PLUS ONE then bought Iron poles for Kaitos kids park.

  最後にお気に入りの店プラスワンに行き、Kaitoマンのキッズパークの為に4m単管パイプを買いました。

 

 

 

Ted bear watched fart movies.

  テッドくまさんはおなら動画を見ました。

No comments:

Post a Comment