Thursday, September 23, 2021

23rd Sep. Climbing Pole at Hokubu Park 北部公園で登り棒だぞ

Climbing Pole at Hokubu Park

23日 北部公園で登り棒だぞ

 

 

 

 


Kaito sat on skateboard and

  Kaitoマンはスケボーと

 

 

 

sat on a sofa.

  ソファの上に座りました。

 

 

 

Mostly Ichina is sleeping now.

  今、Tina姫はほぼ寝ています。

 

 

 

I took Ichina out from a balcony.

  Tina姫をバルコニーから外に連れて行きました。

 

 

 

I jogged along the disaster course.

  災害コースに沿って走りました。

 

 

 

On the way back, I passed Osakada Park.

  帰りに小坂田公園を通りました。

 

 

 

After that Kaito practiced bicycle and

  それからKaitoマンは自転車練習をして、

 

 

 

played at the kids park then

  キッズパークで遊んで、

 

 

 

took photos together with Ichina and Tamami at our backyard.

  裏庭でTina姫、Tamamiさんと一緒に写真を撮りました。

 

 

 

I set up the security camera.

  防犯カメラを設置しました。

 

 

 

Around 4 PM, we visited Hokubu Park.

  4時頃、北部公園に行きました。

 

 

 

He makes a tarzan rope very well.

  ターザンロープが上手に出来ます。

GOPR0797 23 Sep. 2021 Hokubu Park, Tarzan Rope 1

https://youtu.be/Iltmw9riYxo

GOPR0798 23 Sep. 2021 Hokubu Park, Tarzan Rope 2

https://youtu.be/7y3rNSJrIB0

 

 

 

 

Around the slide, Kaito played with 3-year-old girl.

  Kaitoマンはこの滑り台近くで3歳の女の子と遊びました。

 

 

 

 

At last, Kaito succeeded to climb up to the top of climbing poles with my support.

  ついにKaitoマンは登り棒の頂上までたどり着きました!補助付ではありますが。

GOPR0799 23 Sep. 2021☆☆☆ Hokubu Park, Climbing Pole

https://youtu.be/TpPLEcRVrEM

 

 

 

 

After that we shopped at Watahan Supermarket.

  帰りに綿半で買い物でした。

 

 

 

Kaito watched fart movies together with Ted bear.

  Kaitoマンはテッドくまさんとおなら動画を見ました。

No comments:

Post a Comment