Monday, September 20, 2021

20th Sep. Bicycle Practice, Final Suction Pump 自転車練習・最後の吸水ポンプだぞ

Bicycle Practice, Final Suction Pump

20日 自転車練習・最後の吸水ポンプだぞ

 

 

 

 



Ichina was sleeping peacefully and Kaito was sleeping together with Ted bear and a rabbit.

  Tina姫はすやすや眠っていて、Kaitoマンはテッドくまさんとうさぎさんと眠っていました。

 

 

 

We have to finish and put things related to our swimming pool away today.

  今日、プールを終わりにしてそれに関する物を片付けなければなりません。

 

 

 

I jogged to Enrei mountain pass.

  塩嶺峠まで走りました。

 

 

 

I could see Mt. Fuji slightly.

  少しだけ富士山が見えました。

 

 

 

I saw the old house along to Nakasendo Hightway.

  中山道沿いで古民家を見ました。

 

 

 

Although I havent passed this road for 1 year, lately I always pass here because my usual jogging course wont be restored maybe forever.  

  この道路を約1年間通っていませんでしたが、最近はよく通ります。なぜならいつものマラソンコースが多分永久的に修復されないからです。

 

 

 

When I came back home, Ichina was awake.

  家に帰った時、Tina姫が起きていました。

 

 

 

We used river water to wash tarps.

  ブルーシートを洗うのに川の水を使いました。

 

 

 

We also used river water to wash the hose of suction pump. It will be the last time we use suction pump this season.

  また吸水ポンプのホースを洗うのにも川の水を使いました。吸水ポンプを使うのは今シーズン最後になります。

 

 

 

After that Kaito studied something together with Tamami.

  それからKaitoマンはTamamiさんと何か勉強しました。

 

 

 

Around noon, my wristwatch told me that my number of steps became more than 25,000.

  お昼頃、スマートウォッチが歩数が25,000歩を超えたと教えてくれました。まずまずの運動量だと思います。

 

 

 

 

Following that Kaito practiced bicycle.

  それからKaitoマンは自転車練習をしました。

 

 

 

Since its seat pillar is too short for Kaito, I will make it soon.

  シートポストがKaitoマンにとって短すぎるので、そのうち作ります。

 

 

 

Since the hose is 60 feet long, I dried it through a balcony to the kids park.

  ホースは20mあるので、バルコニーを通ってキッズパークまでかけて干しました。

 

 

 

I got the DVD Water World.

  ウォーターワールドのDVDを手に入れました。

 

 

 

Around 4:30, we visited Seria 100 yen shop and

  4時半頃、セリアと

 

 

 

Cosco drug store. It was Kaitos first time to visit Cosco.

  コスコに来ました。Kaitoマンはコスコに来るのは初めてでした。

 

 

 

On the way back, we took an elevator of Wingroad shopping mall then

  帰りにウィングロードのエレベーターに乗って、

 

 

 

watched Azusa near the mall.

  その近くであずさを見ました。

 

 

 

After that Kaito practiced bicycle again and I folded 3 big tarps together with Tamamis father.

  その後、Kaitoマンはまた自転車練習をして、Torojiro先生はTamamiさんの父さんと3枚の大きなブルーシートをたたみました。

 

 

 

I will set up this security camera.

  防犯カメラを設置します。

No comments:

Post a Comment