Monday, September 6, 2021

6th Sep. Dried Laver Sunglass 海苔サングラスだぞ

Dried Laver Sunglass

日 海苔サングラスだぞ

 

 

 

 


Todays Ichina photos. She is drinking powdered milk.

  今日のTina姫写真。粉ミルクを飲んでいます。

 

 

 

When Kaito was sleeping,

  Kaitoマンが眠っている時、

 

 

 

I cleaned our yard.

  庭を掃除しました。

 

 

 

We played at the kids park,

  キッズパークで遊びました。

 

 

 

waved hands to two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車に手を振って、保育園に行きました。

 

 

 

We jogged around our school.

  学校周辺を走りました。

 

 

 

We made a sectional chair.

  組み立て椅子を作りました。

 

 

 

We had an explanatory meeting about a concert.

  音楽会についての集会がありました。

 

 

 

Kaito played with the new playground equipment.

  新しい遊具で遊びました。

 

 

 

I set up one step because the goal point of the new equipment is too high for Kaito.

  1段取り付けました。新しい遊具のゴール地点がKaitoマンには高すぎるのです。

 


 

 

Lastly, he played with swings.

  最後にブランコで遊びました。 

 



 

Before dinner, we talked with Tamami over LINE phone.

  夕食前にTamamiさんとLINEで話しました。

 

 

 

 

Kaito put on the dried laver sunglass.

  Kaitoマンは海苔のサングラスをかけました。

 

 

 

He always drinks a glass of tea after bath.

  Kaitoマンはいつも風呂上りに1杯のお茶を飲みます。

No comments:

Post a Comment