Wednesday, September 1, 2021

1st Sep. Enter a hopital 入院だぞ

Enter a hopital

日 入院だぞ

 

 

 

 

It was raining in the morning but I cleaned our yard and backyard.

  雨が降っていましたが、庭と裏庭をキレイにしました。

 

 

 

I took Kaito to his nursery school, once I came back home, I wrote review and evaluation, of the skateboard I bought, on the Internet. I bought it for US$30 and if I wrote 5 stars evaluation, I can get US20 back.

  Kaitoマンを保育園におくって一旦家に戻り、ネットで買ったスケボーの評価をしました。3000円で買いましたが、5星をつけると2000円返ってきます。すごいシステム(笑)

 

 

 

I took a leave for Tamamis giving birth the day after tomorrow. I took her to the holpital and she entered there.

  Tamamiさんが明後日の出産のため入院するので休暇を取りました。

 

 

 

On the way back, I had lunch at Denden Restaurant that moved to Asama Onsen Area lately.

  帰りに「でんでん」で昼食でした。最近浅間温泉に引っ越しました。

 

 

 

I like its huge volume menus.

  巨大なメニューが好きです。

 

 

 

I visited my favorite store PLUE ONE.

  お気に入りのプラスワンによりました。

 

 

 

I picked Kaito up then watched Blue Thunder freight train.

  Kaitoマンのお迎えに行って貨物列車ブルーサンダーを見ました。

 

 

 

We played at the kids park.

  キッズパークで遊びました。

 

 

 

This is the new playground equipment. Kaito can climbs up the poles like this.

  これが新しい遊具です。Kaitoマンはこのように棒を登ることができます。

 

 

 

We talked with Tamami on the telephone. Good luck Tamami!

  Tamamiさんと電話で話しました。がんばって!

 

 

 

After bath, Kaito watched fart movies together with Ted bear.

  お風呂の後、Kaitoマンはテッドくまさんとおなら動画を見ました。

No comments:

Post a Comment