Thursday, September 2, 2021

2nd Sep. LINE Telephone LINE電話だぞ

LINE Telephone

日 LINE電話だぞ

 

 

 

 


Kaito played scissors-paper-rock game on TV then

  Kaitoマンはめざましじゃんけんをやって、

 

 

 

watched tablet PC together with Ted bear.

  テッドくまさんとタブレットを見ました。

 

 

 

Since it was raining, I dried clothes inside.

  雨が降っていたので室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Kaito rode on a car without playing at the kids park.

  Kaitoマンはキッズパークで遊ばず車に乗り込みました。

 

 

 

I set up a baby safety seat for our baby.

  赤ちゃんのためにシートを着けました。

 

 

 

From the parking, Kaito walked to nursery school with an umbrella.

  駐車場からKaitoマンは傘をさして保育園に歩いて行きました。

 

 

 

We made a sectional chair at work class.

  作業クラスで組み立てイスを作りました。

 

 

 

I cleaned a dust catcher and collected 3 bags of sawdust then

  集塵庫の掃除をして、3袋分の木屑を手に入れて、

 

 

 

scattered them at our kids park and flower bed.

  キッズパークと花壇にまきました。

 

 


 

Kaito studied with his grandfather.

  Kaitoマンはじいじと勉強をしました。










We talked with Tamami on the LINE telephone function. She will give a birth tomorrow. Although she is worried about Kaito, because Kaito lives apart from Tamami for the first time, but he is doing well and Tamamis parents are helping us.

  LINE電話でTamamiさんと話しました。明日出産です。Tamamiさんは初めて離れて暮らすKaitoマンを心配していますが、彼はよくがんばっています。じいじばあばも助けてくれています。

 

 

 

After bath, we watched fart movies then went to bed.

  お風呂の後、おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment