Tuesday, September 14, 2021

14th Sep. Bitter Melon ゴーヤだぞ

Bitter Melon

14日 ゴーヤだぞ

 

 

 

 


Kaito was changing clothes when I had finished driying clothes outside.

  洗濯物を外に干し終えた時、Kaitoマンは着替えていました。

 

 

 

I harvested a lot of bitter melons.

  たくさんのゴーヤを収穫しました。

 

 

 

I cleaned our backyar,

  裏庭を掃除して、

 

 

 

said bye-bye to Ichina,

  Tina姫にバイバイを言って、

 

 

 

played at the kids park together with Kaito,

  Kaitoマンとキッズパークで遊んで、

 

 

 

watched two commter trains then took Kaito to his nursery school.

  2本の通勤電車を見て、保育園に連れてきました。

 

 

 

We jogged around school as usual.

  いつも通り学校周辺を走りました。

 

 

 

We made low dining tables.

  チャブ台を作りました。

 

 

 

After school, I visited the workplace where one of my graduated students is working. He is doing well.

  放課後一人の生徒が働いている職場を訪れました。よくやっています。

 

 

 

Im back, Ichina~!

  Tina姫、ただいま~!

No comments:

Post a Comment