Wednesday, September 22, 2021

22nd Sep. Seat Pillar シートポストだぞ

Seat Pillar

22日 シートポストだぞ

 

 

 

 



Kaito and Ichina slept very well.

  KaitoマンとTina姫はよく眠りました。

 

 

 

We had breakfast then

  朝ご飯を食べて、

 

 

 

I cleaned our backyard as usual.

  いつも通り裏庭をキレイにしました。

 

 

 

We played at the kids park,

  キッズパークで遊んで、

 

 

 

watched two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車を見て、保育園に行きました。

 

 

 

These animal faces was fired on the low dining tables.

  動物の顔がチャブ台に焼き付けられました。

 

 

 

After work, I made the seat piller for Kaitos bicycle then

  仕事の後、Kaitoマン自転車のシートポストを作って、

 

 

 

exchanged the previous one for new one. I hope Kaito improve his ride.

  交換しました。Kaitoマンが上達したらいいです。

 

 

 

Kaito watched tablet PC and

  Kaitoマンはタブレットを見て、

 

 

 













I evaluated my security camera.

  防犯カメラを評価しました。

No comments:

Post a Comment