Tuesday, September 7, 2021

7th Sep. Helper お手伝いさんだぞ

Helper

日 お手伝いさんだぞ

 

 

 


Todays photos of Ichina. Tamami is eating well and Ichina is drinking mothers milk a lot.

  今日のTina姫写真。Tamamiさんは良く食べ、Tina姫はたくさん飲んでいます。

 

 

 

I cleaned our yard and

  庭をきれいにしました。

 

 

 

watered plants.

  植物に水をあげました。

 

 

 

We played at the kids park,

  キッズパークで遊んで

 

 

 

exterminated harmful,

  害虫を駆除して、

 

 

 

said bye-bye to two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車にバイバイを言って、保育園に行きました。

 

 

 

We jogged around school as usual.

  いつも通り学校周辺を走りました。

 

 

 

Now we are practicing basketball every Tuesday at P.E. class.

  今毎週火曜日にバスケットボールを練習しています。

 

 

 

Kaito helped me cleaning our yard. He is a good helper.

  Kaitoマンは庭掃除のお手伝いをしました。よいお手伝いさんです。

 

 

 

We played at the kids park then

  キッズパークで遊んで、

 

 

 

talked with Tamami over LINE phone.

  LINE電話でTamamiさんと話しました。

 

 

 

When we finished taking a bath, Ted bear was watching fart movies.

  お風呂から上がった時、テッドくまさんはおなら動画を見ていました。

No comments:

Post a Comment