Tuesday, September 28, 2021

28th Sep. Kaito's Work Kaitoマンの作品だぞ

Kaito's Work

28日 Kaitoマンの作品だぞ

 

 

 

 



I saw a beautiful morning glow.

  キレイな朝焼けを見ました。

 

 

 

I dried clothes outside then

  外に洗濯物を干して

 

 

 

cleaned our backyard.

  裏庭を掃除しました。

 

 

 

I played with my kids but I couldnt take Kaito to his nursery school because

  子ども達と遊びましたが、Kaitoマンを保育園に連れて行けませんでした。それは

 

 

 

I had a school bus duty today.

  今日はスクールバス当番だったからです。

 

 

 

In this case, Tamami takes the job. She sent me the photo of Kaitos work. Its the flag for a sports day.

  その時はTamamiさんが送りの仕事をやってくれます。Kaitoマン作品の写真を送ってくれました。運動会の旗です。

 

 

 

We jogged around school as usual.

  いつも通り学校周辺を走りました。

 

 

 

 

Animal low dining tables are brand leader.

  動物チャブ台は売れ筋商品です。

 

 

 

I watched the freight train on the way back and

  帰り道に貨物列車を見て、

 

 

 

watched Azusa when I picked Kaito up then

  あずさをKaitoマンのお迎えの時に見ました。

 

 

 

watched fart movies when we went to bed.

  寝る時におなら動画を見ました。

No comments:

Post a Comment