Friday, September 24, 2021

24th Sep. Kappa Sushi Restaurant かっぱ寿司だぞ

Kappa Sushi Restaurant

24日 かっぱ寿司だぞ

 

 

 

 


I dried clothes at a balcony.

  バルコニーで洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina was awake when I left home.

  家を出る時、Tina姫は起きていました。

 

 

 

While Kaito was eating breakfast,

  Kaitoマンが朝食を食べている時、

 

 

 

I cheked the security camera.

  防犯カメラをチェックしました。

 

 

 

We played at the kids park,

  キッズパークで遊んで、

 

 

 

watched two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車を見て、保育園に行きました。

 

 

 

We jogged around school.

  学校の周りを走りました。

 

 

 

We played mallet golf at the place near school. I want to take Kaito here.

  学校の近くでマレットゴルフをしました。Kaitoマンを連れてきたいです。

 

 

 

Once I came back home then

  一旦家に帰って、

 

 

 

visited Kappa sushi restaurant. Woodworker Mr. Kamikura really likes to eat sushi.

  かっぱ寿司に来ました。木工職人のKamikuraさんが寿司が大好きなのです。

 

 

 

Kaito watched fart movies together with Ted bear.

  Kaitoマンはテッドくまさんとおなら動画を見ました。

No comments:

Post a Comment