Sunday, September 5, 2021

5th Sep. Rooftop Dining 屋上ダイニングだぞ

Rooftop Dining

日 屋上ダイニングだぞ

 

 

 


Todays Ichina photos from Tamami.

  今日のTina姫画像です。

 

 

 

Kaito wakes up late on weekend.

  Kaitoマンは週末はゆっくり起きます。

 

 

 

I cleaned our district together with neighbors.

  ご近所さんたちと地区の掃除をしました。

 

 

 

Since it was raining, I jogged inside.

  雨が降っていたので室内を走りました。

 

 

 

Kaito watched tablet PC then

  Kaitoマンはタブレットを見て、

 

 

 

jogged inside like me.

  Torojiro先生のように室内を走りました。

 

 

 

It stopped raining so we harvested bitter melons.

  雨が上がったのでゴーヤを収穫しました。

 

 

 

I cut grass then

  草を刈って、

 

 

 

scattered sawdust then extended the flower bed faces north and the flower bed faces south.

  木屑をまいて北側と南側の花壇を拡張しました。

 

 

 

I also scattered sawdust on the kids park.

  キッズパークにも木屑をまきました。

 

 

 

When I use mower machine, we need to move cars on gravel.

  ビーバーを使って草を刈る時は車を砂利の上に移動させます。

 

 

 

We played at the kids park.

  キッズパークで遊びました。

 

 

 

Around noon, Kaito and I visited Minami Matsumoto AEON mall. Of course we parked at the rooftop.

  お昼頃、Kaitoマンと南松本のイオンへ行きました。もちろん屋上に駐車しました。

 

 

 

 

First we bought food,

  最初に食べ物を買って、

 

 

 

moved back to the rooftop then

  屋上に戻って、

 

 

 

ate lunch at the space facing rooftop parking.

  屋上駐車場に面した空間で昼食を食べました。

 

 

We ate luxurious lunch thanks to the place and bought them at a low price compared with restaurant.

  この場所のお陰で豪華な昼食でした。そしてレストランに比べ安く買えました。

 

 

 

After that Kaito played bowling game at the AEON mall.

  その後、イオンでボーリングゲームをしました。

GOPR0786 5 Sep. 2021 Bowling Game at Minami Matsumoto AEON mall

https://youtu.be/sk7l6XDKPfU

 

 

 

 

Following that we played at Nambu Park near the AEON mall.

  それからイオン近くの南部公園で遊びました。

 

 

 

After the park, we bought French fries at McDonalds.

  それからマクダナルでフライドポテトを買いました。

 

 

 

Although we visited Ito Yokado shopping mall, we couldnt get to the rooftop parking as well this time.

  イトーヨーカドーに行きましたが、今回も屋上駐車場に行けませんでした。

 

 

 

We enjoyed air hockey game and

  エアーホッケーと

GOPR0787 5 Sep. 2021 Air Hockey Game at Minami Matsumoto Ito Yokado

https://youtu.be/iZA1YZ4IKcE

 

 

 

zombie game. Kaito likes scary games.

  ゾンビゲームをしました。Kaitoマンは怖いゲームが好きです。

GOPR0788 5 Sep. 2021 Zombie Game at Minami Matsumoto Ito Yokado

https://youtu.be/gnfKByBfNWQ

 

 

 

 

In the evening, we watched Doraemon then

  夕方ドラえもんを見て、

 

 

 

talked with Tamami over the LINE phone. Tamami and Ichina are doing very well.

  TamamiさんとLINE電話で話しました。母子共にとても健康です!

No comments:

Post a Comment