Saturday, September 18, 2021

18th Sep. Jump from Osaka Station I made 手作り大阪駅から跳ぶぞ

Jump from Osaka Station I made

18日 手作り大阪駅から跳ぶ

 

 

 

 



Ichina woke up earlier than usual.

  Tina姫はいつもより早く起きました。

 

 

 

Since it was raining, I jogged inside.

  雨が降っていたので室内を走りました。

 

 

 

Ichina took a bath then

  Tina姫は風呂に入って

 

 

 

























received a gift from her grandparents in Osaka.

  大阪のじいじばあばから祝いを貰いました。

 

 

 

Kaito played a puzzle,

  Kaitoマンはパズルで遊んで、

 

 

 

jumped from 2nd floor of Osaka Station then

  大阪駅の2回から跳び降りて、

 

 

 

received a gift from my aunt in Osaka.

  大阪の伯母から贈り物を受け取りました。

 

 

 

When it stopped raining, we harvested bitter melons.

  雨が上がった時、ゴーヤを収穫しました。

 

 

 

 

Following that Kaito and I went shopping to CAINZ HOME. I checked Ichina sleeping on her bed by phone.

  それからカインズホームに行きました。Tina姫がベッドで眠っているのを携帯で確認しました。

 

 

 

Once we came back home then

  一旦家に帰って、

 

 

 

visited the rooftop parking of Wingroad Shopping Mall.

  ウィングロードの屋上駐車場に行きました。

 

 

 

We enjoyed taking an elevator and watching trains there.

  そこでエレベーターを楽しんだり、電車を見たりしました。

 

 

 

Kaito watched tablet PC together with Ted bear.

  テッドくまさんとタブレットを見ました。

 

 

 

When I bought a skateboard from Amazon, I got this card. If I evaluated the skateboard as 5-star of 5, they give me US$20 gift card.

  スケボーをアマゾンで買った時、カードを手に入れました。スケボーを5つ星評価すると、2000円のギフトカードが貰えます。いいじゃないか!

No comments:

Post a Comment