Monday, September 27, 2021

27th Sep. Ichina is dancing Tina姫は踊っているぞ

Ichina is dancing

27日 Tina姫は踊っている

 

 

 

 


I dried clothes outside then

  外に洗濯物を干して、

 

 

 

cleaned our yard as usual.

  いつものように裏庭を掃除しました。

 

 

 

Kaito ate bread,

  Kaitoマンはパンを食べて、 

 

 

 

played at the kids park,

  キッズパークで遊んで、

 

 

 

said bye-bye to Ichina and Tamami,

  Tina姫とTamamiさんにバイバイを言って、

 

 

 

watched a green caterpillar,

  芋虫を見て、

 

 

 

saw two commuter trains off then went to nursery school.

  2本の通勤電車を見送って、保育園に行きました。

 

 

 

I played a fish-shaped wooden drum,

  木魚を叩いて

 

 

 

jogged around school,

  学校廻りを走って、

 

 

 

made a pod stand together with my students.

  生徒たちと一緒に鍋敷きを作りました。

 

 

 

After work, we played with balls. Kaito practiced catching fast ball and strong spining ball.

  仕事の後、ボールで遊びました。Kaitoマンは速いボールと、強くスピンの利いたボールを捕る練習をしました。

20210927_181222 Strong Spining Ball

https://youtu.be/YtDSMePs2Dg

 

 

 

Following that we watched Anpanman at Osaka Station,

  それから大阪駅でアンパンマンを見て、

 

 

 











observed Ichina dancing,

  Tina姫が踊っているのを観察して、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment