Wednesday, September 15, 2021

15th Sep. Always Sleeping いつも寝ているぞ

Always Sleeping

15日 いつも寝ている

 

 

 

 



While Kaito was watching tablet PC and Ichina was sleeping,

  Kaitoマンがタブレットを見ていて、Tina姫が寝ている間に

 

 

 

I cleaned our backyard.

  裏庭を掃除しました。

 

 

 

Kaito played at the kids park,

  Kaitoマンはキッズパークで遊んで

 

 

 

watched two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車を見て、保育園に行きました。

 

 

 

We made legs of a low dining table and

  チャブ台の脚を作って、

 

 

 

completed one sectional chair.

  1台の組み立てイスを完成させました。

 

 


Kaito acquired the skill of climbing the inclined poles (new playground equipment).

  Kaitoマンは新しい遊具である、斜めの棒を登る技術を習得しました。

 

 

 

Today, Ichina was sleeping all the time when I tried to take her photos.

  今日Tina姫は写真を撮ろうと試みた時はいつも寝ていました。

 


 

 

Kaito and Ted bears watched fart movies as usual.

  Kaitoマンとテッドくまさんはいつも通りおなら動画を見ました。

No comments:

Post a Comment