Friday, September 10, 2021

10th Sep. First meeting of new family members 初顔合わせだぞ

First meeting of new family members

10日 初顔合わせだぞ

 


 


Kaito watched tablet PC until breakfast time.

  Kaitoマンは朝食時間までタブレットを見ました。

 

 

 

I cleaned our backyard.

  裏庭をキレイにしました。

 

 

 

Kaito played with his grandfather at the kids park.

  Kaitoマンはじいじとキッズパークで遊びました。

 

 

 

We went to nursery school after we saw two commuter trains off.

  2本の通勤電車を見送って保育園に行きました。

 

 

 

I prepared a baby seat for Ichina and Kaito prepared the message card for Tamami.  

  Torojiro先生はTina姫のためにチャイルドシートを、KaitoマンはTamamiさんのためにメッセージカードを準備しました。

 

 

 

Around 10 AM, I visited AEON mall then bought our lunch.

  10時頃イオンで昼食を買いました。

 

 

 

I received the picture which told me Ichina is ready to leave hospital.

  Tina姫が退院準備OKという写真を受け取りました。

 

 

 

Around 11 AM, I arrived at the hospital then

  11時頃病院に着いて、

 

 

 

I met Ichina at last. Welcome to the world!

  ついにTina姫に会いました。ようこそ~

 

 

 

Around 11:30, we left hospital. Ichina is very small but is very healty and vigorous.

  11時半頃退院しました。Tina姫はとても小さいですが、めちゃくちゃ健康で元気です。

 Ichina got out of the hospital, went out for the first time. 00001

https://youtu.be/SRIkyWtGD-w

 

 

 

On the way back, we visited Nishimatsuya, baby goods shop, and I had lunch in our car while waiting for Tamamis shopping.

  帰りに西松屋に寄りました。Torojiro先生はTamamiさんの買い物を待っている時に車内で昼食でした。

 

 

 

After that Tamami visited her favorite bakery shop, SWEET, then ate breads while she is waiting for my shopping at LAMU nearby.

  それからTamamiさんのお気に入りパン屋SWEETに寄りました。Torojiro先生のラムーでの買い物中、パンを食べました。

 

 

 

Around 1:30, we came back home. Welcome to our house Ichina!

  1時半頃家に帰りました。Tina姫ようこそ我が家へ!

10 Sep. 2021 Welcome to our house Ichina. 00002

https://youtu.be/gyDDT_c8joY

 

 

 

Ichina is the same size of Brown, the same size of baby Kaito, and mauch smaller than father Ted bear.

  Tina姫はブラウンくまさんと同じ大きさ(Kaitoマンの赤ちゃん時代と同じ)で、テッドくまさんと父さん(くま父さん)よりずっと小さいです。

New Century YAMANEKO’S DIARY 新世紀 山ネコの日記: 4th Aug. Anpanman & Kaitoman アンパンマンとKaitoマンだぞ (torojiro2.blogspot.com)

 

 

After that I visited the city hall then submitted notification of birth.

  それから市役所に行き、出生届を出しました。

 

 

 

Following that I picked Kaito up.

  それからKaitoマンのお迎えに行きました。

 

 

 

 

Kaito met Ichina for the first time then lay down together.

  KaitoマンはTina姫に初めて会って、一緒に寝転がりました。

10 Sep. 2021 Ichina and Kaito are lying together. 00004

https://youtu.be/1GDuzVjBpJQ

 

 

 

Kaito is Ichinas elder brother from now.

  Kaitoマンはアホ面をしておりますが、今からお兄ちゃんです。

 

 

 

We cereblated the beginning of new family with eating doughnuts.

  ドーナツを食べながら新しい家族の始まりを祝いました。

 

 

 

Kaito sleeps on a bed and Ichina sleeps on her baby bed.

  Kaitoマンはベッドで眠り、Tina姫はベビーベッドで眠ります。

No comments:

Post a Comment