Saturday, September 4, 2021

4th Sep. French Fries, Vacant Lot フライドポテト・跡地だぞ

French Fries, Vacant Lot

日 フライドポテト・跡地だぞ

 

 

 

 


Todays photos of Ichina that Tamami sent to. Due to the corona virus, we are not allowed to meet until they get out of the hospital.

  今日のTina姫の写真です。Tamamiさんが送ってくれました。コロナの影響で退院まで会うことができません・・・。

 

 

 

Kaito almost fell down from a bed.

  Kaitoマンはほとんどベッドから落ちていました。

 

 

 

Since it was raining,

  雨が降っていたので

 

 

 

I jogged inside then

  室内を走り、

 

 

 

dried clothes at a storage room.

  納戸に洗濯物を干しました。

 

 

 

Kaito studied addition.

  Kaitoマンは足し算の勉強をしました。

 

 

 

Around noon, Kaito and I visited McDonalds then ordered French fries. We can temporarily buy it for US$1.5 for each now.

  昼頃、KaitoマンとTorojiro先生はマクダナルへ行き、ポテトを買いました。今クーポンで1つ150円で買えます。

 

 

 

Following that we visited LAKE WALK shopping mall in Okaya.

  それから岡谷のレイクウォークに行きました。

 

 

 

Of course we got to the rooftop parking.

  もちろん屋上駐車場に行きました。

 

 

 

Kaito likes scary games.

  Kaitoマンは怖いゲームが好きです。

 

 

 

We bought some books for Kaitos study.

  Kaitoマンの勉強のため、何冊か本を買いました。

 

 

 

On the way back, we visited the vacant lot of Tyrolean Forest. It closed down in November last year.

  帰りにチロルの森の跡地に行きました。去年11月に閉鎖になりました。

 

 

 

 

We bought a lot of firecrackers for half price.

  花火を半額で買いました。

 

 

 

Kaito played with the toy bought at LAKE WALK,

  Kaitoマンはレイクウォークで買ったおもちゃで遊んで、

 

 

 

watched TV,

  テレビを見て、

 

 

 

played with another toys then

  他のおもちゃで遊んで、

 

 

 

watched tablet PC.

  タブレットを見ました。

No comments:

Post a Comment