Saturday, September 25, 2021

25th Sep. Mallet Golf, Bicycle, Skateboard マレットゴルフ・自転車・スケートボードだぞ

Mallet Golf, Bicycle, Skateboard

25日 マレットゴルフ・自転車・スケートボードだぞ

 

 

 

 


Kaito was watching tablet PC and Ichina was sleeping in the morning.

  朝Kaitoマンはタブレットを見ていて、Tina姫は眠っていました。

 

 

 

I jogged along the disaster course.

  災害コース沿いに走りました。

 

 

 

I watched lake Suwa from the observation deck.

  展望台から諏訪湖を見ました。

 

 

 

After a long time away, I visited the opposite side of lake Midoriko.

  久しぶりにみどり湖の反対側に行きました。

 

 

 

 

We watched Anpanman then

  アンパンマンを見て、

 

 

 

 

moved to Sky Park to play mallet golf around 2 PM.

  2時頃マレットゴルフをやりにスカイパークへ行きました。

 

 

 

 

There are a lot of mallet golf courses there and we chose Yamabiko course today.

  たくさんのコースがあり、今日はやまびこコースを選びました。

 

 

 

 

When we finished 9th course, about half, we had a short break.

  約半分の9番目のコースが終わった時に小休憩をしました。

 

 

 

 

Kaito is improving his technique every time.

  Kaitoマンは毎回技能が向上しています。

20210925_144518 Sky Park Mallet Golf Yamabiko Course No.11

https://youtu.be/Fn9pWSLmp_M

20210925_144518 Sky Park Mallet Golf Yamabiko Course No.12

https://youtu.be/sFf0uz5zrQ0

20210925_144518 Sky Park Mallet Golf Yamabiko Course No.13

https://youtu.be/lOqisgqowbg

20210925_144518 Sky Park Mallet Golf Yamabiko Course No..14

https://youtu.be/gaGEg_KW2o4

20210925_144518 Sky Park Mallet Golf Yamabiko Course No.15

https://youtu.be/_p9bydfUnm0

 

 

 

 

 

After 15th course, we found the small park so we played there for a while.

  15コースが終わった時、小さな公園を見つけたのでしばらく遊びました。

 

 

 

Following that we finished 3 courses left.

  それから残された3コースを終えました。

 

 

 

After mallet golf, we moved to the other place along Sky Park then watched airplanes.

  マレットゴルフの後、スカイパーク沿いの他の場所に移動して飛行機を見ました。

 

 

 

We practiced bicycle and

  自転車と

 

 

 

 

skateboard at a sloop.

  坂道でスケートボードを練習しました。

 

 

 

We have a lot of things to do at Sky Park.

  スカイパークではたくさんやることがあります。

 

 

 

We checked the security camera then

  防犯カメラをチェックして、

 

 

 

visited the supermarket for the first time on the way back.

  帰りにこのスーパーに初めて来ました。デリシアには何度も来たことがありますが、このデリシアは初めてでした。Kaitoマンは初めての店を開拓しています。

 

 

 

We drank matsutake mushroom soup.

  松茸スープを飲みました。

 

 

 

I accidentally broke my handmade mallet golf stick today so I fixed it.

  今日手作りマレットゴルフスティックが壊してしまったので、修理しました。

 

 

 

I bought hubs for Kaitos bicycle from Amazon.

  アマゾンでKaitoマン自転車のハブを買いました。

 

 

 


I set them up at once. I hope it helps Kaito to ride a bicycle.

  すぐに設置しました。Kaitoマンの自転車乗りの手助けになればと思います。

No comments:

Post a Comment