Friday, September 17, 2021

17th Sep. Taking a bath お風呂に入るぞ

Taking a bath

17日 お風呂に入る

 

 

 

 



I cleaned our backyard.

  裏庭をきれいにしました。

 

 

 

Kaito ate grapes after breakfast.

  Kaitoマンは朝食後、ぶどうを食べました。

 

 

 

 

Ichina was awake when Kaito and I left home.

  Tina姫はKaitoマンとTorojiro先生が家を出る時、起きていまいsた。

 

 

 

 

We jogged around school as well today.

  今日もまた学校廻りを走りました。

 

 

 

 

Tamami sent me photos of Ichina. She was taking a bath.

  TamamiさんがTina姫の写真を送ってきました。お風呂に入っていました。

 

 

 

 

We took a class in our informal summer kimono, yukata.

  浴衣を着て授業をしました。

 

 

 

I picked Kaito up then watched Blue Thunder freight train and the limited express Azusa.

  Kaitoマンのお迎えに行って、貨物列車ブルーサンダーと特急あずさを見ました。

 

 

 

Ichina fell asleep earlier than us and

  Tina姫は早く寝て、

 

 

 

we watched tablet PC then went to bed.

  KaitoマンとTorojiro先生はタブレットを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment