Thursday, September 9, 2021

9th Sep. Rain 雨だぞ

Rain

日 だぞ

 

 

 

 


Todays Ichina photos. We can meet tomorrow.

  今日のTina姫写真。明日会うことができます!

 

 

 

Kaito watched tablet PC and

  Kaitoマンはタブレットを見て、

 

 

 

I dried clothes inside.

  Torojiro先生は室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Since it was raining, Kaito didnt played at the kids park but ran on the trampoline.

  雨だったのでKaitoマンはキッズパークで遊ばず、トランポリンの上を走りました。

 

 

 

Kaito went to nursery school with walking under an umbrella.

  Kaitoマンは傘をさして歩きながら保育園に行きました。

 

 

 

When I arrived at school, it stopped raining so we jogged outside.

  学校に着いた時、雨が止んだので外を走りました。

 

 

 

We practiced drums.

  太鼓練習をしました。

 

 

 

We can watch the freigh train Blue Thunder at 6:15 PM around Kaitos nursery school.

  Kaitoマンの保育園付近で6時15分頃ブルーサンダーが見られます。

 


Kaito eats dried laver and

  Kaitoマンは毎日海苔を食べて、

 

 

 

watches fart movies together with Ted bear every day.

  テッドくまさんとおなら動画を見ます。

No comments:

Post a Comment