Tuesday, August 31, 2021

31st Aug. Same as usual いつも通りだぞ

Same as usual

31日 いつも通りだぞ

 

 

 

 


I cleaned and weeded our backyard,

  裏庭を掃除・除草して、

 

 

 

watered plants then

  植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes outside.

  外に洗濯物を干しました。

 

 

 

I took another photos of the light to sell it on the Internet.

  メルカリで売るため、ライトの他の写真も撮りました。

 

 

 

We played marathon,

  マラソンごっこをして

 

 

 

waved hands to two commuter train then went to nursery school.

  2本の通勤電車に手を振って、保育園に行きました。

 

 

 

We jogged around our school.

  学校周りを走りました。

 

 

 

We made sectional chairs.

  組み立て椅子を作りました。

 

 

 

I picked Kaito up around 6 PM then played at the kids park together.

  6時頃Kaitoマンのお迎えに行って、キッズパークで遊びました。

 

 

 

Kaito studied Alphabet.

  Kaitoマンはアルファベットの勉強をしました。

 

 

 

Ted bear watched fart movies.

  テッドくまさんはおなら動画を見ました。

No comments:

Post a Comment