Wednesday, May 8, 2019

8th May. Running 走りだぞ

Running
日 走りだぞ



Kaito practiced swings in the morning,
  Kaitoマンは朝ブランコの練習をしました。





saw 2 trains as usual.
  2本の電車をいつも通り見送りました。


 
At school, we weeded at our classroom farm..
 学級菜園の雑草取りをしました。





We went out to buy seedling of radish, eggplant and so on.
  大根、なすなどの種・苗を買いに行きました。





After school, I cut timbers a lot.
  放課後材木をたくさん切りました。





When I came back home, Kaito was running in the room.
  家に帰った時、Kaitoマンが部屋の中を走り回っていました。

No comments:

Post a Comment