Sunday, May 26, 2019

26th May. Anpanman Mat アンパンマンマットだぞ

Anpanman Mat
26日 アンパンマンマットだぞ





I jogged in the morning and checked my favorite old house.
  朝ジョギングして、お気に入りの古民家をチェックしました。


 
I washed cars.
  車を洗いました。





I found that Kaito was watching me washing cars.
  Kaitoマンが見ているのに気が付きました。
190526_082359 Kaito is watching me washing car


 
Kaito watched Anpanman,
  アンパンマンを見て


 
threw the balls then
  ボールを投げて
190526_112210 Kaito throws balls 1

190526_112508 Kaito throws balls 2




sang the ABC song.
  ABCの歌を歌いました。





He likes a veranda.
  ベランダ好きです。





We moved to Okaya. Kaito and Tamami got on the police patrol car. It was for free thanks to LINE coupon.
  岡谷に移動して、パトカーに乗りました。ただでした。LINEクーポンのお陰です。





I got the Anpanman mat for US$1 thanks to LINE coupon.
  アンパンマンマットを100円で獲りました。LINEクーポンのお陰です。





It must be very usuful when he takes a nap..
  お昼寝の時に絶対役に立つ品です。



 
We enjoyed shopping then
  買い物をして、





visited Okaya station.
  岡谷駅に行きました。





Kaito watched trains.
  Kaitoマンは電車を見ました。
190526_160612 At Okaya Station, Azusa 1

190526_162022 At Okaya Station, Azusa 2





He likes the limited express Azusa and commuter trains.
  Kaitoマンは特急あずさと通勤電車が好きです。





On the  way back, Kaito fall asleep and started using the Anpanman mat at once. Oh, here is Anpanman on his hip.
  帰りにKaitoマンは眠ってしまい、早速アンパンマンマットを使いました。おしりにアンパンマンがいるではないか~

No comments:

Post a Comment