Monday, May 20, 2019

20th May. Sexy Pose セクシーポーズだぞ

Sexy Pose
20日 セクシーポーズだぞ






Kaito was sleeping with a sexy pose.
  Kaitoマンはセクシーポーズで寝ていました。





I made the small climbing wass for Kaito to climb up to the frame of my handmade swing.
  小さなクライミングウォールをKaitoマンがブランコのフレームに登るために作りました。





Kaito practiced swings, slide and climbing wall as usual.
  いつも通り、ブランコ、クライミングウォールの練習をしました。





We saw two trains off as usual.
  いつも通り、2本の電車を見送りました。





We jogged in the morning.
  朝走りました。





We produced dummy books and seat part of a rocking chair.
  台本板とロッキングチェア座面部分を作りました。

No comments:

Post a Comment