Sunday, May 12, 2019

12th May. Forward Roll 前転だぞ

Forward Roll
12日 前転だぞ






Kaito was watching tablet PC.
  Kaitoマンはタブレットを見ていました。





I jogged in the morning and checked my favorite traditional house which will be up for sale, hopefully for US$30,000.
  朝走って、間もなく売りに出されるお気に入りの古民家を見に行きました。300万位だと期待しております。
190512_080021 Traditional House I'm supposed to buy





Todays lunch.
  今日の昼食





Todays sweet.
  今日のデザート





We called on Tamamis mother and gave flower as a Mothers Days gift.
  Tamamiさんの母を訪ねて、お花を渡しました。





On the way back, we enjoyed a slide and swings.
  帰りに滑り台とブランコを楽しみました。





I covered the parts of screws because its dangerous.
  ネジの部分を覆いました。危ないからです。





Kaito enjoyed our playground.
  遊び場で楽しみました。
190512_183259 Kaito is swinging in a swing.



 

Kaito is close to make forward roll.
  Kaitoマンの前転、もう一息です。
190512_190331 Kaito is close to make forward roll.

No comments:

Post a Comment