Saturday, May 4, 2019

4th May. Adaptability 適応だぞ

Adaptability
日 適応だぞ





I jogged in the morning.
  朝走りました。






I found a new course.
  新しいコースを発見しました。






Kaito was sleeping longer than usual.
  Kaitoマンはいつもより長く寝ていました。






I washed snow tires and skies.
  冬用タイヤとスキーを洗いました。







Kaito is starting to know how to fly it, he is adaptable. Although it means he lose the game he likes to fly it.
  Kaitoマンは黒ひげをどうやって飛ばすかわかってきました。適応性があります。ゲームの負けを意味しますが、飛ばすのが好きなのです。
190504_132145 Kaito is starting to know how to fly Kurohige 1

190504_132923 Kaito is starting to know how to fly Kurohige  2






I waxed skies then changed ski carrier to bicycle carrier.
  スキーにワックスをかけて、スキーキャリヤを自転車キャリヤに換えました。


 
Kaito took a nap because he was in was in poor health.
  Kaitoマンは体調が悪いのでお昼寝をしました。


 
I weeded a grass with a neighbor kid.
  隣のShunちゃんと草取りをしました。






When I was cleaning a storehouse, neighbor girls (10 years old) asked me to use my handmade swing. I was convinced that Kaito can use the swing at least until he graduate primary school.
  倉庫を掃除している時、4年生の近所の女の子がブランコを使わせてと言ってきました。少なくともKaitoマンが小学校卒業するまではこのブランコは使えると確信しました。






Kaito is collecting cards of cars.
  Kaitoマンは車のカードを集めています。

No comments:

Post a Comment