Friday, May 31, 2019

31st May. Fever 熱だぞ

Fever
31日 だぞ




Since Kaito had a fever
  Kaitoマンは微熱があったので、





he didnt go to a nursery school. I took him to Tamamis parents house. On the way we watched two commuter trains passed each other.
  保育園には行かず、Tamamiさんの両親の家へ連れて行きました。道中通勤電車がすれ違うのを見ました。
190531_073157 Commuter trains, passed each other


 
It was the day for school visitation.
  参観日でした。


 
I visited the workplace one of my students take on-the-job training.
  現場実習でお世話になる職場を訪れました。


 
I pick Kaito up then
  Kaitoマンを迎えに行って、





watched commuter trains and the limited express Azusa.
  通勤電車と特急あずさを見ました。

No comments:

Post a Comment