Monday, May 6, 2019

6th May. The final day of 10 straight holidays 連休最終日だぞ

The final day of 10 straight holidays
日 連休最終日だぞ



I jogged 10 times during 10 straight holidays.
  10連休で10回走りました。





Kaito was brushing teeth with dancing skeleton Gaikocchan
  Kaitoマンはがいこっちゃんと歯を磨いていました。


 
After washing clothes,
  洗濯をして、





Kaito watched ABC song.
  KaitoマンはABCの歌を見ました。





He likes the gorilla of Kurohige game.
  黒ひげゲームのゴリラが気にいっています。





He is practicing swing every day.
  Kaitoマンは毎日ブランコ練習をしています。





We visited Okaya city then enjoyed driving game for free thanks to LINE coupon.
  岡谷に行って、LINEクーポンで無料ゲームを楽しみました。


 
Luckily I found my favorite massage bed, of course I tried it.
 幸運にも中毒のスリーミー2122を見つけました。もちろんやりました。


 
Kaito watched ABC song again.
  KaitoマンはまたABCの歌を見ました。





Kaito never cry when he is taking medicine.
  Kaitoマンは薬を飲んでいる時、決して泣きません。粉薬もそのままゴクゴクいきます!たまに「おかわり~」と言います。

No comments:

Post a Comment