Wednesday, May 29, 2019

29th May. Relax リラックスだぞ

Relax
29日 リラックスだぞ




Kaito practiced the climbing wall in the morning.
  Kaitoマンは朝クライミングウォールの練習をしました。





We watched 2 commuter trains near Kaitos nursery school.
  Kaitoマンの保育園近くで2本の電車を見ました。





One train was delayed about 2 minutes so we could watch 2 trains passed each other close to us.
  1本の電車が2分遅れたので、近くですれ違うところを見ることができました。


 
I taught how to make a pot stand.
  鍋敷きの作り方を教えました。






I visited the workplace where one of my students have on-the-job training next month.
  生徒が来月現場実習をする職場へ行きました。





I picked Kaito up and watched passing trains. He really likes trains.
  Kaitoマンのお迎えに行って、電車を見ました。Kaitoマンは電車好きです。





Kaito practiced swings.
  ブランコの練習をしました。





Kaito feels quite comfortable in these swings especially bigger one.
  Kaitoマンは特に大きいブランコに座ってリラックスしています。

No comments:

Post a Comment