Monday, May 13, 2019

13th May. Yamanashi Prefecture 山梨だぞ

Yamanashi Prefecture
13日 山梨だぞ






Kaito enjoyed swings with the neighbor kid Shou.
  Kaitoマンはお隣のShouちゃんとブランコを楽しみました。





We saw two trains off near Kaitos nursery school.
  Kaitoマンの保育園近くで2本の電車を見送りました。


 
Kaito can hang his bag at a hook.
  フックにバッグをかけられます。





I didnt go to school but moved to Yamanashi and took a look at the places we will visit in July as an off-campus activities.
  学校へ行きませんでした。山梨へ行って宿泊学習の下見をしました。




 

One of the places is Chateraise I often visit with Tamami and Kaito.
  1ヵ所はTamamiさんKaitoマンとよく来るシャトレーゼです。






We can eat ice cream all we want for free but I ate only 7 ice creams because I came here as my work.
  アイスクリームを無料で食べ放題です。しかし仕事で来ているので、7個しか食べませんでした。





I visited the restaurant we are supposed to come on the 1st day. They served the meal for US$6 maybe because I am an important guest and will bring mroe than 30 people in July. I really appreciate.
  初日に来る予定の食堂に来ました。この食事を650円で提供してくれました。ありえません・・・。多分7月に30名以上を連れてくる大切なお客だったからでしょう。





I took a cable car.
  ケーブルカーに乗りました。





Although I couldnt see Mt. Fuji, I enjoyed sightseeing.
  富士山は見られませんでしたが、観光を楽しみました。





There are more than 30 golden carp.
  30匹以上の金鯉がいます。





I saw a limousine.
  リムジンを見ました。





This is an accommodation.
  宿です。





This is the stock farm we will visit. They served soft ice cream to me for free. Oh thank you very much.
  訪れる予定の牧場です。無料でソフトクリームをごちそうになりました。すみませんねぇ。





We will make thick white noodles here.
  ここで、あざれと言う名の うどんの様な食べ物を作ります。





I final checked at the accommodation.
  宿で最終確認をしました。





I came back home around 7 PM. Kaito was dancing with the skeleton, Gaikocchan.
  7時頃帰宅しました。Kaitoマンはがいこっちゃんと踊っていました。

No comments:

Post a Comment