Thursday, May 23, 2019

23rd May. School Bus スクールバスだぞ

School Bus
23日 スクールバスだぞ






Kaito was watching TV in the morning.
  Kaitoマンは朝テレビを見ていました。


 
I left home around 7 AM because
  7時頃家を出ました。





I had to take a school bus to help my students.
  スクールバス添乗だったからです。


 
I made a lot of dummy books.
  たくさんの台本板を作りました。


 
We watered these plants.
  植物に水をあげました。


 
On the way back home, I visited Shouhou Hotel and
  帰りに翔峰に寄って


 
took a massage by my favorite massage bed.
  スリーミーでマッサージをしました。

No comments:

Post a Comment