Wednesday, May 1, 2019

1st May. Dr. Yellow ドクターイエローだぞ

Dr. Yellow
日 ドクターイエローだぞ



I jogged in the morning with flower viewing as usual.
  朝いつも通り、お花見しながら走りました。





One of my favorite traditional house was taken down. Oh man!
  お気に入りの古民家が取り壊されました。おぉ・・・





I like traditional building.
  伝統的な建物が好きです。





Kaito was playing with Dr. Yellow Shinkansen.
  Kaitoマンはドクターイエローで遊んでいました。「きゅーにーにードクターイエロー。0けいとはちがうよ」と言っています。


 
Following that Kaito took a nap because he had a slight fever.
  その後、微熱があったので、昼寝しました。





When I was doing some work, Kaito woke up then watched tablet PC.
  仕事をしている時、Kaitoマンが起きて来て、タブレットを見ました。いろっぴ好きです。


 
Recover your spirits!
  元気になってね~

No comments:

Post a Comment