Sunday, May 19, 2019

19th May. Tyrolean Forest Again またチロルの森だぞ

Tyrolean Forest Again
19日 またチロルの森だぞ




I jogged to my favorite old house in the morning.
  朝お気に入りの古民家まで走っていきました。





Since Tamami damaged her tooth, we visited two dentists.
  Tamamiさんが歯を傷めたので、2カ所の歯医者へ行きました。





While we were waiting, Kaito and I visited Home Center and watched puppies.
  待っている間、Kaitoマンとカインズホームで子犬を見ました。





Following that Kaito practiced swings, slide and climbing wall at home.
  その後、家でブランコ、滑り台、クライミングウィールの練習をしました。





Around noon, we visited Tyrolean Forest with Tamamis parents again.
  お昼頃、Tamamiさんの両親と再びチロルの森へ行きました。





We never be able to catch Brown.
  絶対このブラウン獲れません・・・





Kaito was running after lunch. Last time we visited here Kaito was in poor health.
  Kaitoマンは昼食後走っていました。前回来た時は、Kaitoマンは体調不良でした。
190519_135550 At Tyrolean Forest, Kaito is running





Kaito got on Shinkansen and Steam Locomotive with Grandfather.
  じいじと新幹線、SLに乗りました。
190519_141132 At Tyrolean Forest, Kagayaki Shinkansen

190519_141416 At Tyrolean Forest, Steam Locomotive




He played a lot at the park.
  公園でたくさん遊びました。


 
Kaito is good at swings and
  Kaitoマンはブランコと





climbing, maybe because he is paracticing them every day.
  登ることが得意です。たぶん毎日練習しているからでしょう。





Kaito came in contact with Alpaca.
  アルパカと交流しました。
190519_150116 At Tyrolean Forest, Alpaca


 
I had my hair cut
  散髪しました。





I made another climbing wall.
  別のクライミングウォールを作りました。





Its not for a kitchen
  台所のためではなく、





but for...hahaha
  なんのためでしょう~はっはっは

No comments:

Post a Comment