Thursday, May 16, 2019

16th May. Garlic ニンニクだぞ

Garlic
16日 ニンニクだぞ




Kaito practiced swings and climbing wall in the morning.
  Kaitoマンは朝、ブランコと壁登りを練習しました。





We saw 2 commuter trains off as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見送りました。





We jogged in the morning.
  朝走りました。





We made the seat part of a rocking chair and dummy books.
  ロッキングチェアの座面と台本板を作りました。





I picked Kaito up then watched passing trains.
  Kaitoマンをお迎えに行って、通過電車を見ました。

190516_172531 See off Super Azusa near Kaito's nursery school in the evening1.

190516_173004 See off Super Azusa near Kaito's nursery school in the evening2.





Kaito practiced swings, climbing wall and slide a lot today.
  今日Kaitoマンは、ブランコ、クライミングウォール、滑り台の練習をたくさんしました。

 190516_180300 Kaito's swing, great movement

190516_180424 Kaito's swing, relax






Kaito knows what garlic is very well. Garlic is the best food on the earth.
  Kaitoマンはニンニクとは何かをよく知っています。ニンニクは地球上で一番の食べ物です。





Kaito practiced toilet with my handmade special equipment.
  KaitoマンはTorojiro先生手作りの特殊装置を使ってトイレ練習をしました。

No comments:

Post a Comment